En dag, en jobbardag

Som sagt, en absolut helt normal dag i mitt liv. Jobbar från 12-21. Värmen i bygget är helt sjukt äcklig dessutom, AC:n just över vårat såkallade "skepp" fungerar ej som den ska. Så nu sitter man och strippar, inte fy skam direkt!


Efter jobbet... vad händer då? den som det visste. Klockan är ju som sagt 21.00 då och jag vet inte riktigt om någon eller ens jag själv orkar göra något idag. Vad jag vet är däremot att jag ska se nya PB-avsnittet, det är spikat. Om någon vill haka på, gimme a shout!



Vissa personer lyckas verkligen alltid göra en glad.

Kommentarer
Postat av: Nillano

Tjenamorrs!

Du får blogga om allt mellan himmel och gjortd. Det du gör det du inte gör, det du ser, det du hör, det du vill ja osv.

Lycka till :D

2008-12-09 @ 16:18:35
URL: http://livetskalevasnu.blogspot.com/
Postat av: NTS

Skriv om det som intresserar dig? :)

2008-12-09 @ 16:29:38
URL: http://nighttimesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0