Oj...

Hoppsan, jag lyckades sova lite väl länge idag och missade tandläkaren. Det var absolut inte med mening alls... HE HE. Det är värt pengarna som måste betalas, tyvärr. Förlåt tandis, jag älskar dig iaf!

Planer för helgen, woho! Ferre lördag, känna lugnet fredag. Rosvik söndag. Faktiskt en helt braig helg om än det blivit ferre de sista helgerna ja kan komma ihåg.

Som sagt fest lördag, hos mig till och med. Blir en del älvsbyfolk och även piteå, möjligtvis några luleå. Blir nog bra, sen utgång!
På söndag bjuder mamma på mat... mhm, välbehövligt. Blivit en heldel pizza/hamburgare på sista tiden tyvärr.

Nu ska jag jobbar vidare, önska mig lycka till!


Peace

Kommentarer
Postat av: Gay life in style

Klart du ska fortsätta blogga.

2008-12-11 @ 15:45:54
URL: http://gaystyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0